- Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów na stronie www.wonderlandia.pl.
Administratorem danych osobowych jest:
WONDERLANDIA Daria Wichorowicz
ul. Brzozowa 8
62-709 Kotwasice NIP 6211793029 - Firma Wonderlandia prowadzi sprzedaż odzieży, peruk i dodatków za pośrednictwem sieci Internet.
- Wysyłka towaru, a także obsługa zwrotów odbywa się w Polsce, pod adresem: Wonderlandia, ul. Brzozowa 8, 62-709 Kotwasice.
- Złożenie oraz potwierdzenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego Regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Wonderlandia Daria Wichorowicz danych osobowych Klienta jedynie dla celów związanych z realizacją zamówienia.
- Polityka prywatności. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom, a dostęp do niech ma wyłącznie upoważniony personel Sklepu. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą Ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, poprawiania ich, żądania ich usunięcia lub zaprzestania ich wykorzystywania. Więcej informacji na temat polityki prywatności znajduje się na stronie Polityka prywatności.
- Złożone zamówienie stanowi umowę kupna-sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
- Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Mogą nastąpić ewentualne przerwy techniczne, wyłączające możliwość przyjmowania i realizacji zamówień Klientów. W każdym takim przypadku przerwa w funkcjonowaniu serwisu zostanie ograniczona do niezbędnego minimum i informacja o niej znajdzie się na stronie sklepu. Zamówienia Klientów są realizowane w dni robocze w przypadku wysyłki pocztą polską i 7 dni w tygodniu w przypadku wysyłki firmą inPost, a przekazanie zamówienia do realizacji następuje w ciągu 24 godzin od od momentu zaksięgowania przez pełnej opłaty za zamówienie lub wybrania opcji wysyłki za pobraniem.
- Przez złożenie zamówienia przez Klienta należy rozumieć dodanie produktów z oferty Sklepu do Koszyka produktów, wypełnienie formularza zakupu i potwierdzenie zamówienia. Dopuszcza się również złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, komunikatora internetowego lub telefonicznie.
- Wkrótce po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje pocztą elektroniczną informację o przyjęciu zamówienia. W razie braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze Sklepem.
- Prosimy Klientów o podawanie prawidłowych danych kontaktowych podczas składania zamówienia – imienia i nazwiska lub nazwy firmy, pełnego adresu, adresu email oraz numeru telefonu. Nieprawidłowe lub niekompletne dane mogą opóźnić, a nawet uniemożliwić realizację zamówienia.
- Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji i anulowania zamówienia w przypadku wątpliwości co do możliwości jego realizacji. W takim przypadku kwota zapłacona przez Klienta jest niezwłocznie zwracana na wskazane konto.
- Płatności za zamówione produkty można dokonać za pobraniem przy odbiorze towaru, kartą płatniczą lub przelewem w systemie PayPal lub PayU, bądź też przelewem na konto firmy Wonderlandia Daria Wichorowicz. Formy płatności i dane do przelewu zostały szczegółowo określone na stronie Formy płatności i wysyłki.
- W przypadku gdy płatność nie zostanie uregulowana w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
- W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu, Klient jest o tym niezwłocznie informowany. Klient może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi Klienta w ciągu 3 dni, Sklep zastrzega sobie możliwość wysłania towarów dostępnych w zamówieniu lub anulowania zamówienia. Kwota za niedostępną część produktów jest niezwłocznie zwracana na konto wskazane przez Klienta.
- Czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny na przygotowanie towaru oraz czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez firmę inPost.
- W dniu wysyłki towaru Klient informowany jest o tym pocztą elektroniczną.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.wonderlandia.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone do obrotu na polski rynek.
- Wszystkie ceny widoczne na stronie internetowej Sklepu są podane w złotych polskich i stanowią całkowitą cenę płatną przez Klienta (cenę brutto zawierającą podatek VAT). Ceny te nie obejmują kosztów przesyłki.
- Dostawa odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wskazany przez Klienta adres przez wybranego przewoźnika. Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z opłatami podanymi na stronie Formy płatności i wysyłki. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, w razie przesłania towaru za pośrednictwem przewoźnika, Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, informując o tym Sklep. Sposób badania przesyłki jest określony w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne).
- Zwroty, wymiana, reklamacje. Na www.wonderlandia.pl zgodnie z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną każdy Klient ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pod warunkiem odesłania go do nas w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu i z kompletem metek. Zwrot jest możliwy wyłącznie, jeśli towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został zniszczony. Wraz z odsyłanym towarem Klient jest zobowiązany zwrócić ewentualnie wydany dowód zakupu. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient. Zwracamy kwotę zakupu (w ciągu 48h od otrzymania zwróconego towaru).
- Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeśli sprzedana rzecz jest wadliwa lub niezgodna z opisem umieszczonym na stronach Sklepu, a także gdy wydano rzecz w stanie niekompletnym. Warunkiem prawa do reklamacji jest wysłanie pisemnego zawiadomienie o wadzie mailem na sklep@wonderlandia.pl i odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany poniżej, w punkcie 26, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Z tytułu rękojmi Klientowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiany wadliwego towaru na równorzędny, ale wolny od wad, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep w ciągu 14 dni od daty otrzymania odesłanego przez Klienta reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.Towar zwracany w ramach zwrotu, wymiany lub reklamacji należy odesłać w sposób umożliwiający uzyskanie potwierdzenia nadania (przesyłka polecona lub kurierska) na adres sklepu.
- Koszty przesyłek w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez Sklep ponosi Sklep. W przypadku stwierdzenia pomyłki Sklep zwróci Klientowi koszt odesłania towaru do Sklepu w kwocie maksymalnie 15 zł. Sklep nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 08.01.2018 r.